before.. and after!

Saturday, July 01, 2006

Na alle hardware problemen en vervolgens alle programeerproblemen rijdt hij eindelijk. dat wil zeggen, de robot leert nog niet; hij rijd nu doormiddel van proportional control. Ik heb het lerende algoritme al geschreven maar er gaat iets mis en zo'n chip is als een black box, ik heb geen flauw idee waar het precies fout gaat. In iedergeval zal het moeten wachten tot ik terug ben aangezien ik morgen naar Tokyo ga! na 5 maanden zie ik eindelijk mijn lieve vriendinnetje weer ! gaan we samen eerst in tokyo rondhangen en vervolgens mnt Fuji beklimmen! het staat nog niet vast wat we daarna gaan doen, Kyoto, Hiroshima, Nagasaki, Nikko...
LET THE SUMMER BEGIN!


Anonymous Anonymous :

Ha Maarten, eindelijk je stage af, waarin je dus een rijdend autootje hebt geproduceerd. In ieder geval heb je je goeie tijd niet verspilt aan bloggen. Want daarin ben je echt waardeloos! Een bericht per 2 maanden? Kom op!
Anyways, veel plezier nog op vakantie en tot in Holland.
Gijs N

Post a Comment

<< Neh, laat toch maar niet zien.